Supportrutiner

Våre supportrutiner er utarbeidet for å sikre kundene gode og kvalifiserte svar på sine henvendelser innenfor den responstid som er beskrevet i vedlikeholdsavtalen som er tegnet mellom partene. Vi har kun et kontaktpunkt for å gjøre denne prosessen så enkel som mulig. Rutinene er basert på at alle saker skal registreres via vårt e-postbaserte system. Etter at saken er registrert i dette systemet kan man eventuelt ringe oss dersom det skulle være ønskelig, men sakene må registreres via e-post først for å sikre at de havner i riktig kø, blir kategorisert, prioritert og behandlet så raskt som mulig. Systemet ivaretar at det opprettes historikk på sakene som blant annet kan lette arbeidet med feilsøking betraktelig.


Kurs

Trenger du en oppfriskning rundt bruken av våre løsninger eller har nyansatte som trenger opplæring? Ta kontakt med oss og vi vil lage et skreddersydd kurs for dere.

Supporthenvendelser

Alle supporthenvendelser fra kunder, enten det gjelder programvare eller hosting- og driftstjenester skal rapporteres via e-post til helpdesk(at)giantleap.no eller ved å fylle ut skjemaet under.